5 Ekim 2013 Cumartesi

ne de çok zaman geçmiş...

uzun zaman olmuş yazmayalı. Aslında yazmayı hep istedim ama öyle dar zamanda karalama bişeyler yapmak istemedim. Ama malaesef yine çokta geniş bir zamanda değilim aslında. Naz şuan pepeeyi izliyor mesela. Okulda başlad. Bu sene işi çok sıkı tutmakta kararlıyım. İşler birikince altından kalkmak zor oluyor çünkü. Bu sebeple eve gelene kadar 4- 4buçuk oluyor. Okuldan eve mümkün olduğunca az iş getirmek istiyorum çünkü. Eve gelince kendime, kızıma, eşime, evime ve de keçelerime vakit ayırmayı umuyorum. Neler yaptım bu bu olmadığım zamanlar da? Bunu da fotoğraflarla göstermek isterim izninizle. Bende bu sayede bu zaman zarfında neler yaptığımı hatırlamış olurum böylece. Tembel ağustos böceği ile çalışkan karınca arasında gidip gelmişim sanırım.:)

ilk olarak şöyle bir Ege'ye doğru yollandık. 5 günde olsa öncesinde ki hazırlık sonrasında ki yorgunluk ve toparlanma bir 10 günümü aldı.  işte size bir annenin yola çıkarken ki hazırlığından bir kare 


Biraz tembellik...





Gelince iftarlar, ramazan ayı..
Bayramlar bizim için öyle tatil zamanları değildir hiç. Küçüklerin ellerinden, büyüklerin gözlerinden öperiz biz. Bu defa kendi emeklerimi de katarak gittim el öpmeye. kızımla birlikte işte bu bardak altlıklarını hazırladık.










Ama maalesef paketlenmiş hali yok elimde. Yanında bir de küçük boy kavanoz alıp içlerine lokum ve kahve koyup onları götürdüm. kavanoz kapaklarını tabi ki süsledim ama yine fotoğrafını çekmemişim. Bebekle olunca herşey son dakika oluyor maalesef ve çoğu zaman fotoğralayacak bile vaktim olmuyor. 

Sadece büyüklere değildi hediyelerim kuzenlerimin çocuklarına ise bu kırmızı tütüleri hazırladım.  





Kızçemi de unutmadım tabi ki. Bayram şekeriydi kendisi zira. :))  



Tüm gün bardak altlıkları ve kavanozlarla uğraşınca Naz'ın bayram kıyafeti gecenin 4ünde bitmişti. 




Ve sonra kumaşlarımla mücadelem başladı. Mücadele diyorum çünkü terzi değilim.Bir dikişi öyle bir satte yap bitir olmuyor maalesef. Evdeki minikle iğneler, makaslar gerçekten bir mücedeleydi benim için. Bir sürü runner diktim. Bu alttaki fotoğrafta kendime diktiğim bir runnera ait.



Bu puantiyeli kumaşı ise İzmir'den çok severek aldım. Az bile almışım daha aklımdakileri hepsini yapmaya yetmedi. Bir de ponponlarım bitti. Buralarda maalesef bulmak güç oluyor internetten alınca ise diğer alınacakları da düşünüp bir kargo oluşturmak daha mantıklı oluyor. Şuan beklemedeyim aslında eksiklerimi oluşturuyorum aklımda ki diğer işler için bir iki dantel vs ihtiyacım var çünkü.







Bu da runnerlarımın kullanıma açıldığı günden bir kare..




Komşuma bebek hediyesi yaptım bu minik kostümü ise..




Runnerların iki tanesini sahiplerine ulaştırdım bile gerisi şuan için bekliyor.

İlkini işte böyle sadece uçlarına çiçek ekleyerek yaptım.








Bu da diğeri ütülemeden çeklilen ilk fotoğraflarından bunlar.















Anneannemin otantik masasında.



Bunlar ise ütüleyip çektiğim fotoğraflar ama gece olunca pekte beğenmedim açıkçası.










Bu da bir miniğe gitti. İlk fotoğraf yapım aşamasından. 


Bunlarda tamamlanmış hali.







Bunlarda ara ara yaptığım özel gün çantaları.




Henüz yerine ulaşmayan bir hediye kendisi. Aslında adetim değildir sahibine ulaşmadan paylaşmak ama bu  seferlik böyle olsun.
 

Bir ağustos böceği yanım ise kışlıklarımı hazırladım tabi ki..






Aslında daha yaptığım tokalar vardı ama tam 3 saattir bu postu yazmaya çalışıyorum.Otur kalk, otur kalk. Açıkçası sıkıldım. Yeni birkaç model daha var aklımda hepsini başka bir postta yazarım söz.

Bu arada bir kaçamak Bozcaada gezimiz var kısacık, dostlarla görüşmeler, olan gezmeler, piknikler vs. ile koca bir yaz geçti. Kah ağustos böceği oldum gezdim durdum, kah karınca oldum bişeyler yaptım durdum. Bir başka hikayede daha görüşmek dileğiyle esen kalın efendim :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder