28 Mayıs 2013 Salı

Taze blogger çalışıyor...

İyi geceler..
Sanırım hep bu saatte yazacağım. Çünkü blogger olmadan yada hobilerime vakit ayırmadan önce bazı asli görevlerim var bunları yerine getirmeliyim. Öncelikle bir anneyim kızımla ilgilenmek onunla vakit geçirmek zorundayım. Keyifli bir zorunluluk ama bu. Zor zamanları tabi ki var. Ama birçok annenin olduğu gibi en kıymetlim benim. Sonra bir eşim. Yemekti bulaşıktı keyifsiz zorunluluklarım arasındalar yine birçok bayanla hem fikir olduğumuz bir konudur eminim. Eşimle vakit geçirmekte mutlu olduğum hiç bitmesin istediğim zamanlarım arasında. Sonrasında bir öğretmenim ben. Öyle salla pati iş yapan. Bunu sadece iş olarak gören bir öğretmen değilim. Onlar benim kızımdan önce hayatıma giren evlatlarım.
En sonunda bir blogger da oldum ya da hobileriyle uğraşacak kişi olabiliyorum diyelim. Uzun lafın kısası benim postlar. Tüm diğer görevlerimi yerine getirdikten sonra yapılacak işler arasına kalıyor ve bu saatte ancak yayımlayabiliyorum.
Bu akşam bir kapı süsünün taslağını hazırlıyorum. Hazırlıklar hala bitmedi ama daha geç olmadan sizinle paylaşmak istedim. Daha doğmamış bir küçük hanım için hazırlıyorum bu kapı süsünü...
 Bunlarda yakın çekim malzemelerim. Pastel tonlarda ki güllerim.


Miniş kelebeklerim...


Ve kuşlarım...



Bu akşamlık bu kadar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder