27 Mayıs 2013 Pazartesi

Yeniden Merhaba...
Tazecik bir blogtan merhaba hatta..
Akşamdan beri düşünüyorum bugün ne yayımlasam diye ve sonunda karar verdim bugün sizlere yaptığım bebek tişörtlerinden bahsedeceğim. Hatta birinde minik bir mankenim de var. Zaten her şey onun için başlamadı mı? Neyse ilk günlerden kafanızı şişirmeden gelelim fotoğraflara.
 İlk fotoğraf ilk babalar gününün hatırası
 Nazoşumun babasına ilk babalar günü hediyelerinden sadece biriydi. Eğer sizde böyle bir babalar günü armağanı vermek isterseniz gamzeaydinoglu@gmail.com adresinden benimle iletişime geçebilirsiniz. Tabi ki minnoşumu unutmadan bir an önce harekete geçerseniz ancak  yararlı olabilirim.



Aşağıda ki fotoğraf ise arkadaşımın oğlunun diş buğdayı için hazırlanan tişörte ait. Kendisinin isteği üzerine yazısız ve sade....

 Bu arada fotoğraflarda ki acemiliği maruz görün lütfen.O zamanlar bir blogta yayınlanacaklarını bilmeden çekildiler zira..



Bu pembe badi ise tabi ki Nazcığımın diş buğdayı için hazırlandı.

Bu badileri ise minik beyler için hazırladım.Ama bu konu üzerinde daha fazla duracağımın şimdiden haberini vereyim. Aklımda bu konu da süper fikirler var.. Umarım hayata geçirebilirim. Aslında bu bloğun benim için çok büyük bir itici güç olacağını da açıkça söylemeliyim. Bloğuma yeni ürünler eklemek adına üretimi tam kapasiteye çıkaracağımı düşünüyorum...
Fotoğraflarını çok güzel çekemediğim bu badilerin benzerlerini de sizler için çalışabilirim. Mail atmanız yeterli..


Bu akşamlık benden bu kadar..
İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder