17 Temmuz 2013 Çarşamba

Yeni bir kapı süsü

Belki bir yıldır aklımda bu kapı süsünü yapmak ama yeni sonlandırabildim. Eylül'ün(arkadaşımın kızı) odasınında ki yapışkanlı duvar süsleri bu peri kızlarından. İnternette bi yerlerde yaptıklarını da gördüm. Bende Eylül'e yapmalıyım dedim, dedim,dedim. Öyle çok yapıyorum ki bunu tamam ben yaparım diyorum karşımdaki kişiye ama hemen yapamıyorum ve mahçup oluyorum sonunda. Gerçi bu ara hedefim elimdeki yarım işleri tamamlamak arada kendime tişört süsleme, naza tayt dikme gibi şeyler sokuştursamda keçe adına yeni bir işe başlamıyorum. Başlamamaya söz verdim kendime. Elimde yarım 3 kapı süsü vardı.şükür ikisi bitti geriye kaldı biri. Ama bu 2si söz verip yapmadıklarımdı. Keçe adına elimde bekleyen yarım özel gün çantaları ve yakalar , kapı durdurucu ve kalem kutular var onları bitirdikten sonra runner ve yastık işine başlayacağım inşallah., Yine çok konuştum buyrun peri kızı kapı süsüme...



İlk fotoğraf yapım aşamasından gelsin.










Hediye paketimiz...

Detayları..


Şimdilik benden bu kadar. İsteyen olursa mail adresim saraylielisi@gmail.com...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder