24 Haziran 2013 Pazartesi

Lohusa taçları

Ne zamandır yazamadım yine. Hızlı başladım ama aynı hızla devam edemedim. Elimde yaptığım hediyelerim vardı. Onları paylaşmayı düşündüm. Ama hediye sahibine ulaşmadan yayınlamakta istemedim. Yan yattı çamura battı:P
İlkini kendim için yaptığım lohusa taçlarından bahsetmek isterim sizlere.Çok sevdim ben bu işi çok....
İşte bunlar benimkiler...

 ilk fotoğraftaki klasik lohusa tacı. Eskilerin al basmasın diye yaptıklar kırmızı kurdeleyi bağlamak suretiyle yaptıkları şeyin yeni jenerasyon hali.


Bir diğer açıdan..

Bu da minik kızımın adının yazılı olduğu tacım..


Arkadaşlarım için yeni ciciler yaptım. 



Hediye paketi olmuş hali..








Diğerleri...





Şimdilik benden bu kadar. Eşine dostuna kendine sipariş vermek isterseniz ben buradayım. Fiyonk modeller 10 lira. İsim yazılı modeller ise 15 tl.
iyi geceler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder