25 Haziran 2013 Salı

Takı yastığı

Kendi kızım içinde bir takı yastığı hazırlamıştım. İlk bebeğinde insan pek bir hevesli oluyor canım. Sağ olsun eş dost takı yastığının hakkını da verdiler laf aramızda:) Okuldaki arkadaşımın yeni doğacak bebeği için hazırladım bir tane de odası denizci temalı olduğu için takı yastığını da bu şekilde yaptım.

İlk fotoğraf yapım aşamasından gelsin.



İki yüzünde de çeşitli figürler var. Bu yüzde balıklar falan.
Bu yüzde ise görüldüğü üzere bir yelkenli ve çapa...


Bu da paketlenmiş hali. 






































Yastık üzerindeki bu figürler aslında burada gösterdiğim  kapı süsünde kullandığım figürler ile aynı yani bir takım oluşturmalarını istedim. Takı yastığı deyip duruyorum ama yatak üzerinde dekoratif bir yastık olarakta işlevinin olacağını düşünüyorum.


Bir fotoğrafta eski yaptığım yeni aynı konseptli ürünlerden olsun.


Bu fotoğrafın köşesinde duran şeyi bir kaç post sonraya sakladım. Bekleyin beni anacığım...

Yine fiyat bilgisini de verip öyle sonlandıralım bu postu. Takı yastıklarım ise 15tl. En kısa zamanda kız bebişler hatta düğünlük nişanlık birşeyler de yapmayı ve paylaşmayı istiyorum. Haydi şimdi ben kaçar..
Çok işim var çok.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder